Zawieszenie
: Załozyłem do swojego opony 195/50/15 i prowadzenie w zakrętach jest bardzo pewne... nie ma się czego obawiać... czasami cierpi na tym komfort jazdy... ale to przecież nie o to chodzi :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdzewiejące tylne nadkola
Silnik
: żeby dośc szybko sie przemieszczać trzeba trzymać obroty a to wiąże się z wiekszym spalaniem.
4,0
Całokształt
W dalszym ciągu samochód może się podobać... dośc dobrze zrobiony i w miarę niezawodny poza tym, że trzeba pamiętać o tylnych nadkolach które nie są za bardzo zabezpieczone i rdzewieją. Prowadzi się fajnie jest cicho i jak ktoś umie i chce jeździć ekonomicznie nie ma tragedii na stacjach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kręcenie go daje wiele frajdy, samochód sam prowokuje do dynamicznej jazdy... ale jak się jedzie w okolicach 2100 2200 obrotów jest cicho i przyjemnie,
4,0
Skrzynia biegów
Jak to w Hondach... czasami wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem, poza tym ok.
4,0
Układ jezdny
195/50/15 daje sporo pewności w zakrętach połączeniu z typowo hondowskim zawieszeniem daje rade... nie polecam forsowania krawężników i jazdy po lesie bo jest za niski... ale o to chodzi :)
Komfort
4,0
Widoczność
Może czasami przednie słupki zasłaniają odrobinkę... ale nie jest tragicznie... da rade jechać :)
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką poza elektryką prawej szyby przy ręcznym... to to chyba tylko Japończyk mógł wymyślić...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie jest extra... nawet przy sporych mrozach jeżdżę w koszulce, grzeje się też w nim dość sprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No nie jest to Accord ale po złożeniu siedzeń euro paleta wchodzi więc źle nie jest. z Tyłu spokojnie jedzie 2 osoby. z przodu również wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach (120-140 km/h) poza tym w moim przy ok 80-90 km/h zaczyna coś wkurzająco świszczeć przy uszczelkach okien, ale wystarczy delikatnie opuścić szybę i można jechać dalej w spokoju
(w serwisie Hondy uszczelki kosztują ok 350 zł za sztukę...)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kręcąc go do 5 000 - 6 000 obrotów pali naście litrów. ale jadąc do 2 700 - 3 000 obrotów w mieście na 195/50/15 spokojnie 8,5 -9 l gazu natomiast na trasie ok 7 gazu...
4,0
Stosunek jakość/cena
Ni jest źle... ale zawsze można by było coś poprawić :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie odpalił 2 razy, kiedy umarła cewka zapłonowa i świece umarły. poza tym śmiga
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na naszych drogach tylne zawieszenie dokonało żywota - naprawa z ustawieniem pełnej geometrii i nowe opony to wydatek ok 1 000 zł
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]