Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VI Hatchback

AAA, 16 lat temu
Silnik 1.4 i S 90KM 66kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Hmm... chyba twardosc elementow podwozia i zderzaka. Moja Honda dosyc nisko siedzi, co mija sie z polskimi realiami. Wielokrotnie autko zaliczalo zle wyprofilowane progi zwalniajace i inny rodzaj kontaktu podwoziem z podlozem. I o dziwo bez najmniejszego pekniecia zderzaka czy innych usterek. Na minus na pewno - brak kontrolki rezerwy! Japonce sie nie popisali. Hmm co jeszcze? Fakt ze na lezacej wskazowce poziomu paliwa mozna zrobic calkiem sporo km:)
5,0
Całokształt
Polecam ten samochod wszystkim ktorzy szukaja polaczenia auta sportowego z samochodem uzytkowym. Niska awaryjnosc, dobry silnik, fajny wyglad i ekonomia. Czego chciec wiecej:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Szybko sie wkreca na obroty i o to chodzi:)
4,0
Skrzynia biegów
dosyc krotkie biegi i czasem problemy ze wstecznym, ale tragedii nie ma. Poza tym ok.
4,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma sie drogi, troche za duzy promien zawracania jak na moj gust.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki ok. Dosyc szerokie slupki czasem ograniczaja widocznosc pod katem, szczegolnie w obnizonej Hondzie:) Widocznosc do tylu moglaby byc lepsza.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka i na miejscu. Brak jakichkolwiek zastrzerzen. Dosyc fajna stylistyka wnetrza jak na auto tej klasy. Wsiadac i sie cieszyc. Troche draznia trzeszczace plastiki przy jezdzie po dziurach. Ale w koncu to nie Mercedes.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zadnych zastrzezen. Grunt to rozgrzac silnik. Potem juz tylko cieplutko moze byc:) Szyby odparowuja dosc sprawnie nawet po dluzszym pobycie z kobieta na tylnim siedzeniu:)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasazer - super. Z tylu... a kogo obchodzi tyl? :) Zawsze zostaje autobus lub taksowka. Ogolnie jest ok.
4,0
Wyciszenie
Zalezy od modelu i techniki jazdy. Ja nie narzekam.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te osiagi to bardzo ekonomiczne. Przy bardzo ostrej jezdzie schleje 13 litrow w miescie, przy przecietnej max 7.5. Na trasie bajka - 6.5 spokojnie sie zamyka. Co do czesci... oryginaly w sklepach dosc drogie Za kolek do nadkola wolali 4zl! a potrzeba kilkanascie, ale juz zamiennik za 50gr... Coraz wiecej tych aut po Polsce jezdzi wiec i coraz wiecej czesci uzywanych. Na pewno drozej niz do Golfa, ale chyba mniej awaryjnie. Suma summarum na jedno wyjdzie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak sie poszuka to mozna znalezc dobry egzemplarz za mniej niz 11 tys. z klimatyzacja i elektryka. Jak za takie auto - warto!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poki co zadnych usterek. Nie liczac padnietego podswietlenia zegarow (dioda do wymiany) i klimy (niedbalstwo poprzedniego wlasciciela). Rutynowa wymiana rozrzadu i oleju i nic poza tym, a ponad 15 tys km przejechane w kraju. Rok czasu i zadnej awarii!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyzej. I odpukac - oby tak dalej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VI Hatchback