Kultura pracy - bez zarzutu. Elastyczność - rozkręca się powyżej 4 tys. obrotów, wtedy jedzie naprawdę fajnie. Wyprzedzanie - raczej na trzecim biegu. Poniżej 4 tys. obrotów - jazda rekreacyjna.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna skrzynia. Jedyny zarzut - czasem bieg wsteczny ciężko wskakuje.
5,0
Układ jezdny
Jak na tę klasę samochodu - jedzie jak po szynach. Idealne trzymanie się drogi, nie przechyla się i nie ucieka na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze nagrzewa się długo w okresie zimowym (5-7 minut). W trakcie deszczu, trzeba włączyć wentylator "na maksa". Poza tym, do wnętrza wlatują liście i inne pyłki, śmieci - słabe filtry.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Na trasie, przy prędkości powyżej 120 kmh silnik wyraźnie słyszalny. Powyżej 150 kmh - głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzony elektryczny mechanizm do regulacji lusterka. Uszkodzone automatyczne włączanie się światła wewnątrz auta przy otwieraniu prawych drzwi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zarzutu - można na nim polegać.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]