Przeniesienie napędu
: Mimo 75 koni spod świateł jestem pierwszy, a w trasie daję radę wyprzedzać przy 130 km/h.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Bierze 1 l oleju na 2000 km.
Karoseria
: Rdzwieją nadkola
Zawieszenie
: Kompletny remont zawieszenia konieczny po 150 tys,
3,0
Całokształt
Nie jest tak, że Honda się nie psuje. Moja się psuje, Różnica jednak między tym a innymi samochodami w granicach 5000 - 10 000 zł est taka, że psuje się, a mimo to jeździ, i że można nim bez większych obaw wypuścić się za granicę (bez ryzyka, że trzeba będzie go zostawić w rowie).
Przy zamiennikach, naprawy nie są aż takie drogie.
Dużym plusem tego samochodu jest, wbrew pozorom, jest jego pakowność.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]