Silnik dość cichy do 4000obr. Kręci się do 7000obr.i odcina paliwo. Przyrost mocy w zakresie 3400-5000obr.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi miękko, bez problemów. Jedynie można się przyczepić do wstecznego. Czasami nie chce wejść.
3,0
Układ jezdny
Przy jeździe na wprost zawieszenie pracuje bez zarzutów. Na moje wyczucie średnio zestrojone, ni to twardo nie miękko. Przy dużych prędkościach przy lekkich nierównościach nawierzchni na łukach lekko niestabilny (troszeczkę kołysze).
Komfort
3,0
Widoczność
Przód ma doskonała widoczność (widać nawet trochę przednia klapę silnika), co daje bezpieczniejsze manewrowanie przy parkowaniu na żyletki. Boki przecięta widoczność. Z tyłu słabo szczególnie ze spojlerem.
4,0
Ergonomia
Do zaakceptowania. Szeroka deska rozdzielcza z czytelnymi zegarami. Wszytko na miejscu. Bez większych zarzutów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mi słabo chłodzi. Dość głośny wentylator. Poza tym ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla pasażerów dobra, chodź osoby powyżej 190cm z tyłu będą dotykać głową dachu. Z przodu dużo miejsca nawet dla osób powyżej 190cm (jak odsuną fotel na max)
3,0
Wyciszenie
Dość głośno powyżej 130km/h. Mam tanie opony które robią dużo hałasu. Podejrzewam że to jest główną przyczyną...
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 1.4 (75km) pali mi w średnio po mieście 8,5-9l/ 100km. Mój rekord to 7,5 z czego 70% to trasa. Jak dla mnie to tu Honda wypada najgorzej i z pewnością nie należy do najekonomiczniejszych aut w swej klasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co do napraw to jak na razie ich nie ma. Wszystko chodzi bez rzutu. Tylko serwis,olej, filtry itp. Lać i jeździć. Dużo zamienników w bardzo przystępnych cenach. Jeśli chcesz oryginalne hondowskie no to wiadomo, że tanio nie będzie, ale warto niektóre gadżety kupić np. pasek rozrządu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIE MA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]