Silnik
: powyżej 3000 obrotów \"czuć\" dodatkową moc :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Samochód doskonały w swojej klasie. 2x SRS w standardzie. Świetny wygląd przypominający Hondę Accord. Honda montowana w Europie ale to dalej Honda. To Honda dała Roverowi wygląd a nie odwrotnie. Bazą była Honda Domani. Sedan produkowany w Japonii od 1990 roku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 1.4 i wersja 75 KM. Wystarczy zmienić uszczelkę na przepustnicy i już mamy 90 KM. Do 100 km/h poniżej 10 s. Po prostu bajka.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami wsteczny bieg tr zeba wrzucać ponownie. Dlatego 4.
5,0
Układ jezdny
Autko trzyma się drogi jak przyklejone.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba. Na boki OK do tyłu również.
4,0
Ergonomia
Może brakować dodatkowych schowków czy uchwytów na kubki. Ale idzie się przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa, w lato klimka chłodzi ekstra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h dosyć głośno w kabinie. No ale od czego jest radio :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zapotrzebowanie na paliwko nie jest duże Pb 7-8l /100km na gazie 9-10.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy takiej niezawodności cena jest doskonała. Minusem jest to że ciężko znaleźć zadbane egzemplarze. Młodzi lubią wysokie obroty i grzeją po czerwonym polu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz rzeczy eksploatacyjnych (filtry, oleje) to tylko się leje paliwko i jedzie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
13 letni samochód więc przed dłuższymi trasami zawsze są obawy. Nigdy mnie nie zawiódł. Trasa do Niemiec (ok 2000km w jedną stronę) to dla Hondy pikuś.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]