Karoseria
: blacharka nie jest najmocniejszą strona japońców, ale póki co rudego nie widać
5,0
Całokształt
silnik rewelacja, buda ponadczasowa, jazda to sama przyjemność, czego chcieć więcej?
Wrażenia
4,0
Silnik
jeśli ktoś nie jest kierowcą rajdowym te 75KM w zupełności wystarczają, a i tak inne auta o poj.1,4 zostają daleko w tyle;) na wolnych obrotach bardzo cichutki, powyżej 3tys.obr/min słychać miły dla ucha odgłos silnika;) mógłby być ciut bardziej elastyczny, ale ogólnie rewelacja;)
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą od niechcenia, przy wstecznych czasem coś chrupnie ale ten typ podobno tak ma;)
5,0
Układ jezdny
jazda tym samochodem to czysta przyjemność, auto idzie jak po szynach, genialnie trzyma się drogi na zakrętach, a równocześnie jazda jest komfortowa i nie kołysze na boki jak w innych autach, można jezdzić bez celu;)
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu bardzo dobrze, do tyłu trzeba dojść do wprawy
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką tam gdzie powinno być, nie jest przebajerowane jak nowsze auta i tak ma być
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, bardzo dobrze grzeje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wbrew pozorom nie jest to takie małe auto (wersja 3D), w czwórke można spokojnie podróżować
4,0
Wyciszenie
jak dla mnie ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trzymając auto przy niskich obrotach (2-3tys) można spalić niewiele ponad 6l, jak się mu przyciśnie to potrafi chlapnąć
4,0
Stosunek jakość/cena
droższy od konkurencji ale generalnie w tej cenie 10-15tys nie znajdziemy lepszego samochodu, kupując honde mamy gwarancje długiej bezawaryjnej jazdy pod warunkiem że auto nie miało jakiejś niechlubnej historii w przeszłości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]