Silnik zbiera się dopiero przy 2500 obrotów, ale wygłuszenie samochodu jest raczej na niskim poziomie przez co jest głośno w środku przy wysokich obrotach silnika, niektórzy tak lubią.
4,0
Skrzynia biegów
Jako, że wsteczny jest niezsynchronizowany są problemy z jego wrzuceniem, trzeba puścić sprzęgło i spróbować jeszcze raz.
4,0
Układ jezdny
Auto doskonale trzyma się drogi ale należy pamiętać o właściwym, dedykowanym (pod kątem załadunku samochodu i rozmiarze kół i ogumienia) ciśnieniu w oponach.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki pod ręką, bardzo intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nigdy bym nie powiedział, że w w dwudrzwiowym aucie będzie tyle miejsca z tyłu nad głową i na nogi. Wygodniej niż w niejednym 4d.
3,0
Wyciszenie
Jak już pisałem wyciszenie nie jest na najlepszym poziomie, ale w przypadku hondy to nawet dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na bardzo przyzwoitym poziomie, napraw na razie brak, ceny zamienników da się przełknąć, za to długo służą.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety jak to bywa w przypadku wersji coupe trzeba trochę więcej wydać przy zakupie samochodu, ale on odwdzięczy się kapitalnym wyglądem, zaznaczy oryginalność właściciela (ciężko spotkać civic\'a coupe), ucieszy spalaniem i zadowoli niezawodnością.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nie stanęło na drodze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 105KM 77kW
[l/100km]