Karoseria
: oznaki korozji na błotnikach to normalne wręcz niemożliwością jest znalezienie civica z błotnikami po naprawie blacharsko lakierniczej
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
pomimo wead samochód oceniam dobrze dobra jednostka napędowa oraz krótkie sportowe biegi
Wrażenia
5,0
Silnik
lubi wysokie obroty mało awaryjna jednostka napędowa o sporej mocy i ładnym brzmieniu
4,0
Skrzynia biegów
dore przełożenia pozwalające na dynamiczną sportową jazde przy niskich orotach po załączeniu trybu vtec i zmianieb fazy rozrządu oszczedność jest żadna a spalanie duże jak w sportowym samochodzie
5,0
Układ jezdny
na szerokich niskoprofilowanych oponach trzyma się drogi jak przyklejony
Komfort
4,0
Widoczność
dobra widoczność w przedniej szybie i lusterkach bocznych
4,0
Ergonomia
wygodne fotele i pozycja za kierownicą
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z Wiekiem robi się luz na łożysku od dmuchawy i słychać nieprzyjemny stuk poza tym zimą spełnia swoją funkcje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 4 osób bardzo wygodny samochód niestety nieraz brakuje 5 miejsca (zarejstrowany na 4osoby)
4,0
Wyciszenie
jak na swój wiek całkiem dobre zimą słychać troche plastikowe elementy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik dość oszczędny na niskich obrotach na wysokich obrotach potrafi swoje spalić
4,0
Stosunek jakość/cena
za niewielke pieniądze można mieć sasmochód o naprawde sportowych osiągach
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mało zamienników na rynku cena orginalnych pasujących części dość wysoka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w swoim wymieniałem łożyska z piastą tylne rozrząd sprzęgło uszczelke przy aparacie zapłonowym (tylko oryginał pasuje) poduszkę pod silnikiem nie licząc klocków tarcz i filtrów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16VTi 160KM 118kW
[l/100km]