Silnik
: ŚWIETNA JEDNOSTKA NAPĘDOWA ZE ZMIENNYMI FAZAMI ROZRZĄDU
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: RDZA !!!!!!!!!!!!!!
4,0
Całokształt
ŚWIETNE NOWOCZESNE (jak na początek lat 90-tych) AUTO, Z REWELACYJNYM SILNIKIEM 1.6 16V VTEC VTI 160 KM, LUBI WYSOKIE OBROTY PRZY TYM PALI UMIARKOWANIE, OSIĄGI LEPSZE NIŻ GOLF VR6. BARDZO TRWAŁY TECHNICZNIE LECZ PODATNY NA KOROZJĘ
Wrażenia
4,0
Silnik
BARDZO DOBRY TRWAŁY SILNIK O OGROMNEJ MOCY (JAK NA 1.6) ALE DOPIERO
POWYZEJ 4000/obr. VTEC WLACZA SIE PRZY 5800/obr. I WTEDY ZARTY SIE KONCZA, MAMY DOCZYNIENIA Z NIELATWYM DO OKIELZNANIA POTWOREM, PO PROSTU REWELACJA!!! CZASAMI LUBI SIE ZAGRZAC, TRZEBA PILNOWAC PLYNU W UKLADZIE CHLODZENIA. JEDEN Z NAJNOWOCZESNIEJSZYCH SILNIKOW TAMTYCH LAT!!!
5,0
Skrzynia biegów
KROTKIE SKOKI DRĄŻKA, KRÓTKIE PRZEŁOŻENIA DZIĘKI CZEMU PRZYSPIESZENIA SĄ REWELACYJNE!!! NA KAŻDYM BIEGU PRZYSPIESZA JAK NA 2-ce :-)
W TRASIE TROCHĘ BRAKUJE 6-tki :-P POZATYM SUPER!!!
4,0
Układ jezdny
TWARDE, SPRĘŻYSTE, OPONY 215-tki NA KOLEINACH MASAKRA. NA RÓWNY ASFALT DOSKONAŁE!
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
BARDZO WYGODNE KUBEŁKOWE FOTELE, ŚWIETNA POZYCJA ZA KIEROWNICĄ, WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZIMĄ GRZEJE, LATEM NIE CHŁODZI BO NIE MA KLIMY ;]
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
NIE JEST TO LINCOLN TOWN CAR ALE NIE MA TRAGEDII POD TYM WZGLĘDEM...
3,0
Wyciszenie
NIE JEST ZA CICHO ALE TO PRZYJEMNY DŹWIĘK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DROŻSZY W UTRZYMANIU NIŻ np. GOLF III ALE ZA TO MNIEJ AWARYJNY.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PSUJĄ SIE KLAMKI ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE, URWAŁ SIE SUWAK OD TEMPERATURY, PRZEPALONE ŻARÓWKI OŚWIETLAJĄCE OBROTOMIERZ I PRĘDKOŚCIOMIERZ.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
RDZA RDZA RDZA!!!!!!! USTERKI UKŁADU CHŁODZENIA.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16VTi 160KM 118kW
[l/100km]