Przy masie auta ok 1 tona rewelacja. idealny do wyprzedzania. lubi wysokie obroty do 3 tys jedzie jak by miał 75 koni. Potem rakieta. Na V-TEC nie ma mocnych.konkurencja może powalczyć z silnikiem powyżej 2,0
5,0
Skrzynia biegów
czasem nie wchodzi wsteczny za pierwszym razem
3,0
Układ jezdny
Przyczepność- rewelacja, trzyma się drogi jak przyklejona. Sztywne zawieszenie, w związku z tym na dobrym asfalcie super, jednak na większości polskich pseudo dróg trzęsie.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód, boki 5, przy cofaniu 3.(wysoki tył -sedan). beznadzejne światła
4,0
Ergonomia
Typowy "made in japan". Wszystko na swoim miejscu, intuicyjna obsługa. słaba jakość tapicerki
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja to schładzacz. Beznadziejna ( a była serwisowana, szczelna). mocno parują szyby
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy ok, z tyłu nie na długie trasy i tylko 2 osoby
2,0
Wyciszenie
powyżej 90-100 głośno, trzeba mocno radio podgłośnić. Głośny opływ powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
benzyna ok 6,5 l średnio na trasie. Gaz- ok8,3, przy dynamicznej jeżdzie nie spali więcej niż 9.Klimatyzacja dodatkowo 0,3-5 l.
ceny częsci porównywalne do konkurencjii, jednak w mniejszych miastach trudno dostępne. przewody -100zł, filtr pow-40zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na 11 letnie auto przystało-są
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
spalona cewka zapłonowa
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V Vtec 125KM 92kW
[l/100km]