pracuje doskonale dobrze odpala i wspaniale sie wkreca na obroty 5 bieg od 50-230.stozek dba o zasysanie powietrza a kompletny uklad wydechowy supersprint(polecam) bardzo dobrze radzi sobie ze spalinami.
4,0
Skrzynia biegów
w zime gdy pokonuje pierwsze kilometry biegi wchodza nieco toporniej a wrzucajac wsteczny trzeba najczesciej jeszcze raz wcisnac pedal sprzegla
5,0
Układ jezdny
zawieszenie Eibach doskonale(na rownym)
Komfort
4,0
Widoczność
szyby sa duze a slupki duzo nie zaslaniaja
4,0
Ergonomia
brakuje mi jednego schowka na srodkowej konsoli ale nowsze modele juz go maja
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala wydajnie i ma 2 obiegi zamkniety i otwarty
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 kubly ktore zapewniaja bardzo dobre trzymanie boczne a po za tym sa wygodne 4 drzwi ulatwiaja wsiadanie a na nogi i glowe przecietnemu polakowi miejsca nie powinno brakowac(japonczykowi tym bardziej;)))
5,0
Wyciszenie
jest doskonale bo dzwiek wydechu masuje mi zmysly
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podane wartosci sa bez filtra stozkowego z nim pali ok 10%wiecej
4,0
Stosunek jakość/cena
zawsze by moglo byc lepiej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co sie zuzyje trzeba wymienic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przeglub wewnetrzny mi nawalil i troche sie glowilem zanim doszedlem ktory to bo walillewy a zepsuty byl prawy a to dlatego ze przenosil stuki na druga strone
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V Vtec 125KM 92kW
[l/100km]