Silnik
: Pracuje jak zegareczek.Tam gdzie innym skończyły się obrotomierze on ciągnie do odcięcia.Szybko wkręca się na obroty.Ekonomiczny przy normalnej jeżdzie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: czas robi swoje i nadkola ,puchną,
5,0
Całokształt
Bardzo nowoczesne choć stare auto. System VTEC wyprzedza konkurencje o krok i reszta świata aby osiągać takie moce sięga po turbo. Można się pościgać można jeżdzić z dziećmi i babcią.Wygodne i niebanalne aut o ponadczasowej sylwetce i naprawdę fajnych osiągach.Niezaniedbywana daje kupę radochy z jazdy i gwarantuje niezawodność.Zaniedbaną można sobie zrobić krzywdę bo Hanka jest szybka i prowokuje do dynamicznej jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała dynamika,ale trzeba kręcić między3-8tyś.Niski moment obrotowy i elastyczność dlatego słabsza na niskich obrotach ale rekompensuje zakresem użytecznych obrotów(moje SI d16z6 odcina przy8000!!!!)bo ciągnie do końca.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegu jak przeładowanie karabinu- precyzyjnie. Problem jedynie ale żadko ze wstecznym
4,0
Układ jezdny
nisko umieszczony środek ciężkości,spora szerokość i mamy pewne prowadzenie bez przechyłów i pisków w zakrętach a mimo to plomby z zębów nie wylatują. czasem jednak wspomaganie wydaje mi się nieco zbyt mocne
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest DOSKONAŁA . W jakiekolwiek lusterko czy szybę spojrze -widzę wszystko
4,0
Ergonomia
Wygodne fotele(wersja kanadyjska),wszystko pod ręką i byłoby cudo ale jest mało schowków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko sie nagrzewa i jest dużo punktów nawiewu.W upały szyberdach+centralny nawiew(ten na podszybiu)w twarz i jest luksus
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedno słowo-REWELACJA. 4 typów po 100kg.i jeszcze sporo miejsca!
3,0
Wyciszenie
Są cichsze auta, ale daje rade
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa zalerzy tylko od wagi nogi kierowcy. Ceny części nie urywają głowy,a wybór jest durzy.Koszty napraw jak wszystkich aut,trudniej o specjaliste od Hondy w kwesti silnika
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety za japońską technologię trzeba zapłacić.Za dobrze utrzymanego Vteca trzeba dac nawet ok.9000,wersje 1,3 lub1,5 są już dużo tańsze, pisze o autach seryjnych.Ale bezpośrednia konkurencja np.VW tez się ceni a niema za co więc jeśli niechcesz jezdzić dieslem ani zamuloną benzyną to warto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj lata robią swoje ale jakość elementów i montażu jest wysoka więc jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Honda się zużywa ale się nie psuje. Znam wielu użytkowników hond(z klubu Hondy)i żadna nie stanęła na drodze
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 126KM 93kW
[l/100km]