Małe problemy przy wrzucaniu jedynki, czasmi zdarzy sie ze skrzynia zazgrzyta przy wrzucaniu wstecznego, poza tym wszytko w porzadku. Przełożenia dobrane bardzo dobrze.
4,0
Układ jezdny
Genialne prowadzenie szczególnie w zakreach. Była to pierwsza rzecz na jaka zwrócilem uwage przy pierwszej jezdzie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, siedzenie jest bardzo nisko dlatego jezeli nie jestes zbyt wysoki/a mozesz miec na poczatku problemy z wyczuciem przodu ale z czasem mozna sie przyzwyczaic.
4,0
Ergonomia
Ok - prostota i funkcjonalność
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobra, bardzo skutecznie dzalajace odciecie doplywu powietrza z zewnatrz
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest pod dostatkiem dla wszystkich, pasażerowie nigdy nie narzekali
4,0
Wyciszenie
jadąc na trasie przy obrotach rzedu 2500 słychac tylko delikatny szum powietrza, natomiast przy ostrym dodaniu gazu silnik zaczyna dochodzic do glosu aczkolwiek jest to bardzo przyjemny dzwiek :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalenie miedzy 6,8 a 7,0 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
opadajace drzwi kierowcy - trzeba mocno trzasnąc zeby sie zamknely, slyszalem ze jet to dosc czesta usterka w tych modelach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 170 tys wymienilem uszkodzony regulator temperatury, przejechalem juz ok 13 tys i nie mialem innych powaznych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
[l/100km]