jezdziłem modelem 1,5 16 V V-TEC o zmiennych faach rozrządu, silnik jto typowo wysokoobrotowy japończyk, bez zarzutów, przez 2 lata ostrego uzwania zadnych problemów. troche zbyt mała predkosc max tylko ok 173 km/h ale za to świetne przyspieszenie i super ekonomicznośc
4,0
Skrzynia biegów
świetna 2 ka, ciągneła do 100 km/h
3,0
Układ jezdny
po jezdzie na felgach 15 cali i opnach o profilu 60 szybkie złuzycie elastycznych częsci zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super!!!! silniczek V-TECH spala na miescie ok 7 litrów , na trasie max 6 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rdzewiejący układ wydechowy to najwiekszy mój problem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
[l/100km]