Silnik
: silnik dynamika i spalanie mimo że posiadam wersje ekonomiczna:) przyspieszenie dokładnie 9,2s do setki więc super przed wymiana kolektora i wydechu 10,4s do setki
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: blacha nadkola i tyl klapy ale juz naprawiłem
Zawieszenie
: wachacze górne sie wybiają
Układ elektryczny
: zapłon
4,0
Całokształt
Dobrze bo doskonale to było gy było to nowe autko a wiadomo ma juz 14 lat więc doskonale nie jest:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek ekstra jak na 90KM. Może ciut za głośny ale vtec tak ma:) Trzeba często biegi zmieniać żeby utrzymać w dobrym zakresie obrotów bo dopiero po przekroczeniu 3500tyś obrotów zaczyna się zabawa. Przejechałem już prawie 10000tyś i wszystko ok. 4 litry oleju wystarczyły na to 10000tyś więc nie jest źle. Nic nie bierze no może jak sie kreci pod czerwone pole;)
4,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie zacinający sie wsteczny to doskonała by była.
4,0
Układ jezdny
Wszystko oki po wymianie górnych wahaczy wszystko oki nic nie puka i stuka. Mimo że mam obniżone autko i utwardzone nie jest najgorzej na dziurach.
Komfort
4,0
Widoczność
mała szyba z tyłu utrudnia troszkę widoczność. Ale ogólnie jest oki.
4,0
Ergonomia
oki ale autko raczej dla singli:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super nic dodać nic ująć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
oki ale autko raczej dla singli:) kierowca pasażer oki tył troszkę ciasno.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
łooł tu jestem zaskoczony na maxa. Nawet nie sądziłem że może tak mało palić w jeździe mieszanej miasto trasa. Najwyższe spalanie jakie osiągnąłęm 7,5 litra najmniejesze 5,5 średnio nie więcej niż 6,5na 100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silnik oki. Aparat zapłonowy łożysko wymiana i uszczelniacz wada silników. Kto umie zrobić sam to sie zmieści w 200 zł. a jak nie to nowy aparat lub używany.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
[l/100km]