Silniczek igła. Najlepsze jest to przyspieszenie od 3.5 tys obrotów. Wcześniej jeździłem innym samochodem to bałem się że jak mu przyduszę to się rozkraczy, w tym nic się nie dzieje.
4,0
Skrzynia biegów
Ten wstećzny ale słyszałem że w hondzie często zgrzyta :D
5,0
Układ jezdny
Fajnie trzyma się drogi, jeszcze jak się ma szersze gumy.
Na dołkach może trochę bardziej czuć.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu- doskonale, w bocznych lusterkach tez, wsteczne lusterko- tu już gorzej.
3,0
Ergonomia
Jeszcze nie wyczaiłem bo mam ją niedługo. Jak się jeździ oszczędnie to wskazówka stoi praktycznie w miejscu. Natomiast jak się przydusi to żere dużo.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybko, gorzej z chłodzeniem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie super Ci z tyłu też nie moga nażekac. Może osoby troszkę grubsze miały by problemy z wsiadaniem za kierownicę :D
3,0
Wyciszenie
Silniczek słychac ale to chyba zaleta, i jak już tu wspominali nadkola są nie wyciszone a to już przeszkadza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny samochodzików nie są drogie, zato części tak.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic na ten temat nie wiem bo długo nią nie jeżdżę.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]