Auto ze sportowymi aspiracjami, potrafi byc lagodne ale tez agresywne, pasuje do osob majacych ciezka noge, bardzo wygodne, szczerze polecam kazdemu, kto ceni sobie moc i niezawodnosc. Napis Made in Japan mowi sam sa siebie. Civic to auto z klasa, o ponadczasowej sylwetce, niemiecki szrot nawet sie do niej nie umywa. Przepieknie wyglaga na 15" alufelgach i szerokich oponach. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały, potwierdza się opinia, ze honda robi najlepsze silniki. Pisze tak dlatego, ze miałem okazję jezdzic autami francuskimi, niemieckimi oraz wloskimi, nie zamierzam tez zbytnio faforyzowac swojego auta, ale konkurecja wypada blado w porownaniu z tym cackiem. Silnik glosny, ale dopiero powyzej 3,5 tys obr. kiedy wlacza sie torpeda (VTEC), wydaje przy tym agresywny sportowy dzwiek, muzyka dla osob lubiacych sportowa jazde, silnik bardzo elastyczny, w miescie mozna go dusic na 2-gim biegu na 2 tys obrotow, zwawo przyspiesza, rewelacja, kultura pracy bardzo wysoka, zadnych drgan, zgrzytow itp. stojac na luzie prawie nie slychac silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra skrzynka, jedynka mogla by byc dluzsza, ale widocznie tak ma byc, wsteczny czasami sie zacina, ale po wrzuceniu np. jedykni wchodzi b. gladko. Biegi wskakuja bardzo dobrze, nawet, kiedy auto jest zimne i postalo troche na mrozie. Na 3-ce idzie do prawie 130km/h, wiec wyprzedzanie nie stanowi zadnego problemu
5,0
Układ jezdny
Pół-twarde, swietnie wybierajace nierownosci zawieszenie, bardzo dobre wspomaganie, nawet gdy zalozone mamy szerokie opony. Auto reaguje na kazdy ruch kierownica, bardzo pewnie sie prowadzi, "połyka" zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc bardzo dobra, wysokie samochody troche oslepiaja podczas jazdy noca ze wzgledu na niskie zawieszenie.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, brakuje uchwytow na napoje oraz podswietkanego schowka, a takze lampek do czytania map, ale nie zapominajmy, ze nie jest to limuzyna, tylko spartanski japoniec do szybkiej i agresywnej jazdy,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa, a po agresywnej jezdzie daje tyle ciepla, ze mozna sie ugotowac, bez zastrzezen. Bardzo fajny patent na szybkie odparowanie przedniej szyby - na srodku konsoli mamy dodatkowy i badzo skuteczny nawiew, ktory w razie potrzeby mozna wlaczyc lub wylaczyc.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca w srodku, nawet wysokie osoby bez probleow sie mieszcza na tylnym siedzenu.
3,0
Wyciszenie
do 3,5 tys odb. jest cicho i spokojnie, a powyzej... :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja, spalanie bardzo niskie - silniki VTEC-E, przy delikatnej jezdzie w miescie i nerwowego szarpania pali 6,5L, na trasie jadac na 5-biegu 5L, niesamowty silnik, ale mozna szybko oproznic bak krecac go na wysokich obrotach, mysle ze potrafi spalic spokojnie z 9L
4,0
Stosunek jakość/cena
Honda Civic, silnik 1.5 16V VTEC-E, 12 000 tys. przebiegu, 2x air bag, wspomaganie, alufelgi 15" z oponami 195/50, centralny zamek, 3cie swiatlo stopu, radio CD oraz dobrej klasy wzmacniacz, stan idealny, zadnej rdzy. Pod maska 90KM, ale przyspiesza do 100km/h w 9 sek., kolor czrny metalic......i wez tego czlowieku nie kup, pozdrawiam
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pieknie odpala, pieknie jezdzi, nic sie nie sypie...oprócz czytaj poniezej
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ostatnio wymaian calego ukl. wydechowego, po prostu zzrala go korozja, poza tym gumowa oslona przegubu sie zuzyla 30zl :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]