Mozna powiedzieć: bezawaryjne, komfortowe w jeździe, jak na swoją klasę duże, ale niestety drogie w eksploatacji miejskiej (benzynka), no i drogie na starcie (ale za jakość trzeba płacić, a w przypadku Civic´a na pewno się opłaca)
Wrażenia
5,0
Silnik
Równiutko chodzi na tych samych obrotach, a innych przełożeniach
4,0
Skrzynia biegów
Drobne komplikacje ze wstecznym, należy sprzegło dociskać do samego końca
5,0
Układ jezdny
Manewrowanie w mieście tym autkiem nie sprawia żadnych kłopotów
Komfort
4,0
Widoczność
Generalnie dobrze, ale trzeba się przyzwyczaić do przedniego lewego słupka
5,0
Ergonomia
Bez komentarza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po przejechaniu ok 3 min, można ustawić dowolną temperaturę, uciąliwe odgłosy na najwyższym poziomie wentylacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę aut to jest super
4,0
Wyciszenie
Silnik wysokoobrotowy i chyba tak musi pozostać, na jałowym biegu dobre wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa w mieście duże, poza miastem przy spokojnej jeżdzie bardzo małe
4,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka cena nierozerwalnie związana z wysoką jakością (opłaca się), bezawaryjne auto na długie lata
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniałem tylko tuleję wahacza głównego (30PLN), ale dopiero po 90 tys km, anie po 60 tys. km (jak sugeruje producent)