Przeniesienie napędu
: przekladnia kierownicza - male luzy
Zawieszenie
: koncowki drazkow kierowniczych ale to norma
5,0
Całokształt
auto naprawde niezawodne dwoch znajomych ma ten sam model i wiem ze jesli chodzi o jakas nagla awarie to nie ma mowy jesli sie dba o civica to chodz na duzy przebieg iwiek 14 lat to na pewno lepsze auto od wszystkich europejskich kompaktow jedynie nie polecam duzym rodzinom ja jezde z zona i dzieckiem i jest ok
Wrażenia
3,0
Silnik
jak kupilem to wymienilem pasek rozrzadu i chyba cos mi spaprali bo przed wymiana bylo swietnie a po wymianie zaczal klekotac i jakby slabiej ciagnal choc mechanik zapewnial mni ze jest dobrze zalozony
4,0
Skrzynia biegów
ogolnie dobrze podejrzewam wiekszy przebieg niz na liczniku no dwojka troche chaczy
5,0
Układ jezdny
po rownych drogach idealna niestety u nas ich brak a te ktore jeszcze nie sa zniszczone jezdzi sie po prostu cudownie
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moj pali 7 po miescie na trasie 5.5 wczesniej kolo 8 ale nauczylem sie jezdzic nim ekonomicznie chociarz czasami lubie troche przeciagnac
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie zawiodlo przez ten rok wymienilem tylko koncowy tlumik na ulter sport bo ze starego wydmuchalo wklad oraz koncowki ale to norma no i oczywiscie wszystkie plyny eksploatacyjne wraz z olejem w skrzyni biegow a i pasek nie bylem pewien co do przebiegu gdy kupowalem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 75KM 55kW
[l/100km]