Silnik w tym malym ucywilizowanym bolidzie jak na 1.3 to prawdziwa rakieta! od okolo 3,5 tys. obrotów następuje gwałtowny przyrost mocy i towarzyszący temu gwizd silnika( tak jakby auto posiadalo turbosprezarke). przyspieszenie na 1 (do 60) na 2(do 130) na 3(do 150) dobrze odczuwalne na 4 i 5 biegu juz takiej dynamiki nie ma choc nie poce sie wyprzedzając na 4. Odgłos silnika to poezja. Silnik znakomicie wkręca sie na wysokie obroty co pobudza do dynamicznej jazdy aż miło ty autkiem przyspieszac spod swiateł i przy 4 tys obrotow na 2 biegu wyprzedzac auta wydawaloby sie duzo mocniejsze.!!!!!!
4,0
Skrzynia biegów
biegi w civicu zminia sie wspaniale. Drozek zmiany biegow jest maly o sportowej charakterystyce. super sprawa!
5,0
Układ jezdny
O ukladzie jezdnym nie bede pisal . Auto przyklejone pokonuje kazdy zakret z kazda predkoscia niczym przklejona do podloza plaszczka!
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 75KM 55kW
[l/100km]