najbardziej bezawaryjne, niezawodne auto jakim jeździłem; nawet jeśli coś nawali, to ceny i dostępność części bardzo przyzwoita; oszczędne i ekonomiczne, jak trzeba potrafi pokazać pazurek
Wrażenia
5,0
Silnik
do pierwszej setki jest bardzo dobrze, choć trzeba kręcić wysoko; jak na tę masę 75 km wystarcza
4,0
Skrzynia biegów
małym minusem jest wsteczny, który lubi zacharczeć, ale można się przyzwyczaić; poza tym biegi wchodzą precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi
Komfort
4,0
Widoczność
przyciemniane szyby i nieoryginalne lusterka, brudne lampy; gdyby nie to byłoby doskonale
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, mało schowków, kiepskiej jakości plastiki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szkoda, że nie ma klimy; oprócz tego nie ma powodów do narzekań
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tę klasę jest super
4,0
Wyciszenie
nie jest cicho, szczególnie przy wyższych obrotach /prędkościach, ale zależy co kto lubi
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy przebiegu trochę większym niż 10000km roczny koszt napraw z robocizną około 1000 zł( wliczając materiały eksploatacyjne, typu hamulce, paski itp.), uważam, że nie jest to dużo; spalanie benzyny od 6-7 litrów, gazu od niecałych ośmiu latem do 12 zimą
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem za 6 tyś w 2005; opłacało się; w tej chwili jest pewnie warta tyle co złom, opłaca się jeszcze bardziej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak to drobiazgi, w pełnoletnim aucie chyba muszą być jakieś
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Honda zawiodła tylko raz, kiedy nawalił rozrusznik; często pękają osłony przegubów; tuleje wahaczy również; bardzo słabe blachy
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 75KM 55kW
[l/100km]