Bezawaryjny. Pracuje równo i cicho. Przy tym przebiegu nie dziwią drobne wycieki oleju. Brak zużycia oleju. Aż dziwne ,że 75KM rozpędza to auto do 190km/h. Dynamiczny w górnym zakresie obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
W modelu 1.3 spotykamy najlepsze przełożenia, Wielu użytkowników ,aby poprawić osiągi auta decyduje się na przełożenie skrzyni właśnie z tego modelu. 1 i 2 bieg to przełożenia identyczne z tymi występującymi w CRX. Wsteczny czasem wchodzi ciężko - rada wycisnąć sprzęgło i spróbować ponownie.
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma drogi. Po pierwszych jazdach miałem wrażenie ,że jeżdżę gokartem. Sztywno, sprężyście. Zdecydowanie dla osób o sportowym zacięciu.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Ciekawym rozwiązaniem są korbki otwierania szyb ;) Mało schowków. Wersja basic posiada w drzwiach jedynie malutkie uchwyty/kieszonki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodnie. Mam ok. 190 cm wzrostu i nie mam kłopotu ze znalezieniem miejsca na nogi i głowę. Brakuje regulacji kierownicy.
3,0
Wyciszenie
Dość głośno . Szczególnie w wyższych zakresach obrotów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Umiarkowany apetyt na paliwo. Ceny napraw w zależności od warsztatu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie to nie wiem czy się psują czy raczej zużywają :) Hamulce nie lubią ostrego traktowania, bo wtedy zapieka się cylinderek. Poza tym normalne koszty wynikające z codziennej eksploatacji: przepalony tłumik, klocki hamulcowe, przebug.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak już się ruszy zawieszenie to po całości. Zawieszenie wielowachaczowe ( tył ) ma to do Siebie ,że jest bardzo bezpieczne, pewne w prowadzeniu, ale kosztowne w naprawach. W 13 letnim aucie zmiana zawieszenia na sportowe wiązała się z wymianą kilku tulejek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 75KM 55kW
[l/100km]