D16Z6 Dosyć mało Nm przez to trzeba czesto redukowac, nawet o 2 biegi. Ale kreci si eprawie do 8 tys i dzwiek vteca powala.
Bardzo szybko sie wkreca.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynie wsteczny czasami nie chce wejsc, ten typ tak ma. Reszta biego bardzo dobrze zestopniowana. Z shortshifterem zmiana to czysta przyjemnosć.
4,0
Układ jezdny
Seryjne zawieszenie ktore mialem bylo dosyc dobre i pewnie czulo sie samochod na drodze.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam coupe i jest super przeszklona wszystko widac idealnie.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu, wszystkie przyciski i wskazniki w zasiegu wzroku i reki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wiele nawiewow na szyby powoduje natychmiastowe odparowanie. Nie ma problemow z nagrzewaniem auta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem dosyc wysoki i fotel moglby odsuwac sie troszke dalej, u pasazera miejsca w sam raz. Z tylu jak na coupe jest sporo miejsca na nogi troche mneij nad glowa.
3,0
Wyciszenie
W ty civic wypada słabiej, szczególnie tylna czesc jest b slabo wyciszona, w poloczeniu z przelotowym wydechem jest dosyc głosno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie osiagi pali bardzo mało
średnio od 7.5- 9.5
5,0
Stosunek jakość/cena
Coupe jest najdrozsze z całej gamy, ale tez najladniejsze i nie widac tego ze ma juz ponad 10 lat. Za ta cene otrzymujemy auto dosyc pakowne i szybkie z piekna linia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakie drobiazgi:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jakie usterki:)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW
[l/100km]