silnik to jeden z pozytywów posiadania tego auta. To, że lubi obroty nikogo już nie zaskakuje. A przyspieszenie i dźwięk przy 7500 obrotów na minutę jest oszałamijący, taka szlifiereczka.
5,0
Skrzynia biegów
W porównaniu z punto dzień do nocy, precyzyjna, nic nie chaczy z wyjątkiem wstecznego. Trzeba obrać patent i jest "git"
4,0
Układ jezdny
Twardawa ale lekko się kołysze na łukach
Komfort
5,0
Widoczność
W każdym kierunku bez zarzutów ale cofając trzeba używać lusterek, ale zaznaczam, że to coupe.
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to duże auto jak na dwudrzwiowe, ma ok. 4,3 matra długości. Więc na miejsce nie ma co narzekać nawet na tylnych siedzeniach.
5,0
Wyciszenie
Jakiego silnika nie słychać przy 7000 tyś obrotów, ale do 3- 3,5 jest cichutko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jako, że jest to samochód 10 letni musiałem po kupnie wymienić pasek rozrządu wraz z napinaczem. Zrobiłem to w ASO bo nie lubię oszczędzać na takich rzeczach, koszt 700 zł.
Oraz wymiana chłodnicy koszt 340 nieoryginalna, ale działa
4,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj żeby kupić hondę civic w coupe trzeba trochę zapłacić za przystępny egzemplarz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto mam ok. 3 miesięcy, oprócz chłodnicy nic nie robiłem z rzeczy poza planowych prócz chłodnicy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie mnie nie zawiodła, zrobiłem ponad 3 tyś km, tylko ta chłodnica.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW
[l/100km]