ogólnie honda sie nie psuje jednak łatwo trafić na egzemplarz skatowany wciągający litry oleju, nawet zakatowany egzemlarz poza zuzyciem oleju nie pownien sprawiac problemów
auto daje naprawde dużo przyjemności z jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
super silnik mój po pewnych modyfikacjach na Pb legitymuje sie mocą 138KM przyspieszal do 100 w ok 8s, na LPG (blos) do 4tys obr czuć ze auto jest mocniejsze niz na benzynie
5,0
Skrzynia biegów
przy shortshifterze precyzyjne wbijanie biegów i zyywotne synchronizatory w porównaniu do vw/toyoty
5,0
Układ jezdny
moj model jest wypozarzony w zawieszenie PRO-TEC = -30mm jest dość sztywno co pasuje doskonale do osiągów auta :)
Komfort
4,0
Widoczność
jak przystało na sportowe coupe auto jest dosyc niskie co w pewnym stopniu ogranicza widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja ok ogrzewanie moglo by byc lepsze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca dla 4 pasarzerów dosyć bagaznik niecale 400l normalka dla aut w tej klasie
przy bardzo dynamicznej jezdzie na LPG spalanie wynosi ok 7,5-9, na Pb pali od 6 do max 10 przy maksymalnym wykorzystywaniu osiągów auta, przewaznie wychodzilo ok 7
5,0
Stosunek jakość/cena
za srednio 10tys zl nie widze auta tak nie zawodnego jak civic mającego podobne osiągi czy spalające podobne ilości paliwa. civic z lat 92-98 od kilku lat trzyma też dosyć stabilnie swoją cene niewiele tracąc na wartości, ważnym wyznacznikiem ceny jest też model zastosowanego silnika
-swojego egzemplarza szukalem poł rok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem zacinaja sie el.szyby, w moim przypadku wystarczyło nasmarowac,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kiepską storną jest rdzewiejący tył auta błotniki i progi od tyłu, sporo jest też elementów metalowo-gumowych w zawieszeniu, te jednak jak na polskie drogi i tak są wytrzymałe
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW
[l/100km]