Większość świeżo upieczonych kierowców (i nie tylko) bierze Hondę pod uwagę. I mają rację. Pokaż mi drogi czytelniku drugi taki samochód, z tak małym silnikiem (1.6), a z takimi osiągami (8.7 sek. do setki), w dodatku z tak niskim spalaniem (7.5 litra) i ceną w okolicach 10000zł (na 10/10/2008). Golfy są za wolne, BWM za dużo palą.
Wrażenia
5,0
Silnik
VTEC to piękna sprawa.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Coupe... Trzeba się przyzwyczaić i uważać.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem dość wysoki, więc z przodu jest tylko dobrze, być może dla małego Japończyka byłoby doskonale. Co do tylnej kanapy - nie mam pojęcia, chyba tylko raz jechałem w 3 osoby. A tak, to zawsze sam.
3,0
Wyciszenie
Ekhm...no cóż, na plus można zaliczyć to, że dźwięk VTECa należy do przyjemnych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co, wymieniłem kilka części eksploatacyjnych, co do których miałem lekkie wątpliwości (po poprzednim właścicielu). Ogólnie z częściami nie jest źle, naprawdę. Spalanie - jak dla mnie rewelacja, mieszkam w małym mieście, rzadko kiedy stoję w korkach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dużo zakatowanych egzemplarzy na rynku. Ciffa w bardzo dobrym stanie trzeba się trochę naszukać, niestety. Ale warto, oj tak.
Coraz więcej Civiców na drogach, niestety - coraz więcej z nich zwieśniaczonych :( Ludzie, apel - zainteresujcie się tuningiem JDM. Nie wyobrażacie sobie jak to auto pięknie wygląda na ładnych 15\" felgach + gleba + ewentualnie dokładki pod zderzaki i progi. Więcej nie trzeba. Naprawdę. To auto ma większy potencjał pod maską - i tym się zajmijcie ;-) zamiast obwieszać Ciffa mega spojlerami bo to wam nie da więcej mocy, niestety.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW
[l/100km]