Wiadomo, jak to honda, lubi być wysoko kręcona, a cała przyjemność zaczyna się od 4tyś. obr./min. Mimo to elastyczność jak na tę pojemność też nie jest najgorsza.
4,0
Skrzynia biegów
Standard ze wstecznym, którego trzeba czasem poprawić, a tak poza tym nie ma się do czego przyczepić. Przełożenia skrzyni są idealne, tzn. ani za krótkie ani za długie
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma się drogi, szczególnie w szybkich łukach. Czasami tył może postraszyć kiedy się przesadzi przy jakimś ciasnym winklu, ale jak na razie nic poza tym, po prostu auto jest stosunkowo długie.
Komfort
5,0
Widoczność
Tylna lotka pomaga przy cofaniu...
4,0
Ergonomia
Prostota ale daje radę
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się w trzy sekundy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
można grać z tyłu w ping ponga
4,0
Wyciszenie
Super brzmienie na wysokich obrotach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście pali 8 i to nie zależnie od stylu jazdy. Na trasie przy prędkościach 90-130 5-6ale gdy chce się jechać szybciej (pod maksymalną) to i 9 weźmie
5,0
Stosunek jakość/cena
nie znajdziesz lepszego auta w tej kategorii za te pieniądze, a i droższe oraz młodsze auta często nie mogą się z hondzią równać
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki czasami potrafią zaskrzypieć ale zdarza się to raczej rzadko. Ogólnie nic nie przeszkadza
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mój egzemplarz lubi się napić oleju, ale to wina pierścieni, które poprzedni właściciel załatwił (holender), generalnie nie wpływa to na osiągi, ale sprawę załatwi tylko wymiana silnika (ok. 1tyś zł) Są to silniki nienaprawialne, ale zepsuć je jest też bardzo trudno...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 102KM 75kW
[l/100km]