Mam wersję Sport. Kolor biały z czarnymi detalami typu dyfuzor z tyłu, czarne ospoilerowanie z przodu, 18' felgi. Wygląda oryginalnie. Silnik bardzo ekonomiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Śmieszne mało pali. Jak trzeba cichy, jak dasz mu "w palnik" to pokazuje pazura :)
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze pracuje. Krótki drążek zmiany biegów i krótkie skoki lewarka. To jest to !
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny. Daje dużo "czucia" tego co się dzieje na drodze. Zawieszenie dość twarde...
Komfort
4,0
Widoczność
Przodu nie widać prawie wcale, cofać pomaga kamera. Niestety, coś za coś. Design'erskie nadwozie nie pomaga w lepszej widoczności.
4,0
Ergonomia
Wymaga trochę przyzwyczajenia ten "Boom-box"... Nie ma jednak problemu ze znalezieniem podstawowych funkcji. Wszystko jest logiczne. Kierownica jest wielofunkcyjna, z tempomatem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to w dieslu, chwilę zajmuje ogrzewanie. Ogólnie bez zastrzeżeń. Jest podgrzewanie foteli, tylnej i przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dobrze. Z tyłu nie ma gdzie wcisnąć stóp. Mam 186 cm wzrostu.
5,0
Wyciszenie
Silnik wyciszony bardzo dobrze. Dziwne, że słyszę delikatne powiewy wiatru spod uszczelek (drzwi kierowcy). Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zastanawiałem się nad hybrydą od Toyoty, ale nie mam wątpliwości, że Honda w dieslu, to lepszy wybór...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem zadowolony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten komentarz ma długość dużo poniżej przeciętnej... bo NIC się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ten komentarz ma długość dużo poniżej przeciętnej... bo NIC się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
[l/100km]