Silnik
: Od 8 lat jeździłem dieslami, stąd zaskoczenia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Nic nie zauważyłem
5,0
Całokształt
Dobry samochód, warty swojej ceny, choć zawsze jest coś za coś.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wolnossąca benzyna, która lubi wypić i pohałasować na wyższych prędkościach. Ale też silnik trwały, elastyczny i odpowiednio dynamiczny, przez światełka się przecisnę. Mam jeszcze diesla z 150 KM i 320 Nm, który wygrywa jedynie pod górkę i w błocie.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajna skrzynia. Można przeskoczyć z piątki na dwójkę i nikt się nie obraża.
5,0
Układ jezdny
Auto trzyma się drogi i elegancko reaguje na kierownicę
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu tak sobie, na szczęście lusterka są w porządku i mam kamerę cofania do parkowania
4,0
Ergonomia
Trochę było szarpania z fotelem kierowcy, żeby go dobrze ustawić. Poza tym wszystko gra
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko jak należy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie (8 i 5 lat) twierdzą, że z tyłu jest im bardzo wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Przy 160 - 170 km/h myślałem, że ogłuchnę od huku powietrza i wycia silnika. Przy odpowiednim naciskaniu gazu do 150 km/h można jechać dość cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest tanie w zakupie, sporo pali, zdarli na ubezpieczeniu, ale liczę, że oszczędzę na serwisie i dostałem jakieś dodatkowe gwarancje i fajne koła zimowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakość / cena - uczciwy i bez lipy. Dodatkowo, auto trzyma cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie o tym mówić. Wszystko chodzi jak trzeba.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej - mam nadzieję, że tak zostanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]