Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic IX Tourer Facelifting

Tjaworski, 7 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Samochód rewelacyjnie się prowadzi. Bardzo dobrze trzyma się nawierzchni.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Bardzo słabe wyciszenie
4,0
Całokształt
Generalnie dobrze, aczkolwiek samochód ma swoje wady.
Wrażenia
3,0
Silnik
Słaba dynamika na niskich obrotach, silnik trzeba wysoko kręcić aby osiągi były zadowalające. Przy delikatnym traktowaniu można spokojnie zejść do 6l na 100.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów to poezja, biegi wskakują bez problemu, krótkie drogi prowadzenia lewarka, lekko pracujące sprzęgło.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze prowadzące się auto, trochę twarde na 17 calowych felgach. Na nierównościach słychać stuki z zawieszenia.
Komfort
3,0
Widoczność
Grube słupki przednie ograniczają widoczność, przez mocno ścięty przód nie widać końca maski.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra ergonomia, przy pierwszym kontakcie z samochodem od razu wiadomo gdzie się wszystko znajduje, cyfrowe zegary czytelne. Magic seats jest bardzo wygodne, bagażnik wielki, z dużą wnęką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawnie działająca klimatyzacja.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to mistrz przestronności ale 4 osoby się zmieszczą. Brakuje miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu. Przy maksymalnie odsuniętym przednim fotelu bardzo mało miejsca na nogi, dodatkowo przez bak umieszczony pod przednimi fotelami nie można wsunąć stóp pod fotele.
1,0
Wyciszenie
Według mnie największa wada Civica. Bardzo słabe wygłuszenie. do 90 km/h jest nieźle, powyżej dramat. Bardzo wyraźne hałasy z nadkoli, zmiana nawierzchni też jest mocno słyszalna, mocno słychać silnik.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania przeciętne dla tej klasy pojazdów. Wymiana oleju w ASO około 300zł, pierwszy serwis po 20000 km około 900 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobre wyposażenie, jeżeli ktoś twierdzi że Honda jest droga w stosunku to konkurencji to się myli. To co w tym samochodzie dostałem w standardzie musiałbym dokupić w innym samochodzie. Po analizie różnych opcji okazuje się że cena jest podobna do samochodów konkurencji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 35 tyś. km zrobionych w rok mogę już wypowiedzieć się o usterkach. Nawigacja nie działa dobrze, zawiesza się. Nie warto z niej korzystać bo bardzo słabo wytycza drogę, po zjechaniu z trasy przez 100km stara się wrócić na poprzednią i każe cały czas zawracać albo prowadzi do poprzedniej drogi. Czasami skrzypi tylne zawieszenie, niestety nigdy jak jestem w serwisie, przepatrzyli mi całe zawieszenie i wszystko jest ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Samochód bezawaryjny.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic IX Tourer Facelifting