Ocena kierowcy - Honda Civic IX Tourer Facelifting
Tymrak2,
8 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
6 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochod wyrozniajacy sie na drodze ze wzgledu na swoj wyglad.Przed zakupem odwiedzilem wszystkich dilerow w moim miescie i nie bylem oczarowany ich produktami.Na koncu listy byla Honda i ...Juz przy niej zostalem:).Takiego auta szukalem.Cos innego w mrowiu podobnych do siebie blaszanek.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik prosty,bez turbiny co gwarantuje bezproblemowa jazde.Na niskich obrotach troche leniwy ale jak przekroczy 4-tys obrotow zachowuje sie jak stara dobra szlifierka.8,5s do setki bez problemu.Podejscie do wymian oleju takie jak powinno byc,czyli co 15tys km a nie co 30-45 hihihi jak u innych producentow.Zaden olej nie zachowuje swoich paametrow powyzej 20tys km.Jednym slowem uczciwosc producenta,a to nie czesto sie zdarza
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna.Biegi wchodza jak powinny.
5,0
Układ jezdny
Jak na kombi-rewelacja.Mam opony 225/45/17,wiec trzyma sie drogi jak gokart.Uklad kierowniczy bardzo precyzyjny
Komfort
4,0
Widoczność
Komfort do 140 jest ok.Powyzej jest glosno
4,0
Ergonomia
Samochod przemyslany pod wzgledem ergonomii.Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczajaco
5,0
Wyciszenie
Przez sportowy charakter i fajny tlumik troche glosnawa ale dla mnie to nie wada
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak jedzie,to i pali;0.Koszty przegladow w normie.Po 2tys km wymienilem olej i filtr i zaplacilem 350zl,wiec tragedii nie ma
5,0
Stosunek jakość/cena
Po upustach i dodatkach jakie otrzymalem stosunek jakosc-cena wypada na plus
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]