Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic IX Sedan

Wojciech, 8 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Civic IX Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : V-tec im wyższe obroty tym ciekawiej
4,0
Całokształt
Jest dobrze każdy ma swoje wady ja nie narzekam widziałem co kupuję więc nie ma co wymyślać. Jedynie fotel kierowcy mógłby być trochę bardziej komfortowy i tyle..
Wrażenia
5,0
Silnik
V-tec kto się zna wie...
5,0
Skrzynia biegów
Trzeba się jej nauczyć aby sprawnie wkręcać autko na obroty:)
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, wiem kiedy zaczyna ślizgać, nie ma tu zaskoczeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przednie najchętniej bym wyciął :)
4,0
Ergonomia
Prosto wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
NIe jset to A8... więc nie ma co narzekać spokojnie 4 osoby w trasę pojadą...
4,0
Wyciszenie
Wporządku ...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę hondą 4 rok. Po przejechaniu 60.000 km potrafię już dokładniej powiedzieć coś o spalaniu. W zimie na krótkich odcinkach zwłaszcza po mieście spalanie potrafi dobić do 10l co uważam za normalne... Przy temp powyżej zera średnio po mieście 8l. W trasie wszystko zależy od kierowcy ponieważ auto jest czułe na styl jazdy i to bardzo. Na drogach do 90km/h można spokojnie zejść do 5.3 lub przy dynamicznej jeździe około 7 l. Wszystko zależy od kierowcy i umiejętności eco-jazdy. W trasie Polska/Chorwacja głównie 120km/h - 130km/h 6.5 litra za 2000 kilometrów. Reasumując średnią za 10.000 mam 7.3 litra 50%miasto-50%trasa. Co do dynamiki jazdy nie rozumiem Januszy którzy narzekają że nie ma dynamiki jak np w TSI na niskich obrotach:) od tego mamy skrzynie tak zestrojoną że na 2 biegu można jechać max 102km/h więc tutaj trzeba mocno redukować i cały gaz... naprawdę ładnie to idzie i ryczy niemiłosiernie :-) to jest V-tec :) Na trasie trzeba czasem z 6 na 3 lub 4 redukować ale taki to silnik. Nieraz 2.0 tdi A3, A4, A6 mają godnego konkurenta podczas ganiania się i NAPRAWDĘ Civic nie odpuści:) nie ma 2 masy, turbin, dpfów :) silnik na łańcuszku, sprawdzona konstrukcja ja jestem zadowolony i nie czepiam się detali porostu lać i jeździć:) Polecam i wiem co mówię.
5,0
Stosunek jakość/cena
Trzeba szukać promocji i upustó dealerów wtedy można sporo oszczędzić...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parktronik zaczął świrować i zrobili na gwarancji... tyle... za 60.000 km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,50 zł
7,0
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic IX Sedan