Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic IX Sedan

sileo, 8 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Civic IX Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
3,38
17% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Legendarny silnik HONDY
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Cienki lakier... Liczę, że ASO zajmie się śladami korozji...
4,0
Całokształt
W sakli szkolnej 4-,
Wrażenia
5,0
Silnik
5tka za bezawaryjność, 3 za spalanie
3,0
Skrzynia biegów
Po 100 tys km słyszalna praca skrzyni biegów, ASO Hondy stwierdziło, że to normalne, poza tym jak to ocenili w 3 letnim aucie przebieg powyżej 100 tys km to rzadkość. Dla nich klient Hondy Civic to dziadek, który robie 30 tys km na 3 lata
4,0
Układ jezdny
Nie ma przyjemności z jazdy, ale w ciężkich warunkach (deszcze, śnieg) auto dawało radę
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność z tyłu dramat - w moim modelu mam kamerę cofania, nie wyobrażam sobie tego modelu bez kamery i czujników cofania!
2,0
Ergonomia
Turecka jakość wykonania... Plastik trzeszczy, elementy szybko się zużywają np czarny plastik w drzwiach już dwukrotnie był wymieniany (kpl kosztuje ok 600-700 zł). Podłokietnik sam skrzypi jeździe na nierównościach...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic daje radę ale przy większych upałach długo schładza pojazd...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok, fotele mogłyby być lepsze - ale to opinia kierowcy, który jeździł wcześniej BMW, a tam fotele są wzorowe na długie dystanse...
2,0
Wyciszenie
Powyżej 140 km jest dramat... Uszczelki w drzwiach nie wygłuszają odpowiednio.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis "mały" w ASO to koszt okło 1200 zł, "duży" około 2000 zł. Spalanie w graniach 8l / 100 km, autostrady "niemieckie" 9-10 l/100 km. Wyższe koszty ale przy przebiegu 150 tys km brak awarii.. Jedyne co to na gwarancji wymienione przednie zawieszenie przy przebiegu ok 90 tys km
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowy samochód kosztował ok 80 tys zł, plus za xenony, podgrzewane fotele z przodu i kamerę cofania... Minus za cienki lakier (łatwo się rysuje, miejsca gdzie są odpryski lakieru posiadają ślady korozji) i spasowanie plastików
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza wspomnianą wymianą zawieszenia na gwarancji i jakością wykończenia pojazd bardzo dobry - brak awarii.. Jedyna "awaria" to przepalona żarówka oświetlenia kabiny pojazdu ;-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak..

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,50 zł
7,0
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic IX Sedan