Jest trochę głośny w momencie rozpędzania, ale to japoniec. Potem jest już cicho. Do 130km/h bardzo cicho. Kręcenie na wysokie obroty jest nawet przyjemne
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie idealne przełożenia, to jedna z mocnych stron
5,0
Układ jezdny
bez zarzutów
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu OK. Trochę gorzej boki i tył
5,0
Ergonomia
Nic dodać, nic ująć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super klima i grzanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja
5,0
Wyciszenie
Lepiej jak dobrze, no może nie doskonale. Do 130km/h cichutko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zupełnie przyzwoicie. Na trasie 6,5 l/100km. W mieście 8-8,5
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez najmniejszych problemów. To był jeden z argumentów przy kupnie. Nie mógł być disel, mało awaryjny silnik, najlepiej łańcuch rozrządu. Wszystko ma
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]