po testach Forda focusa 1,6 125 KM, Elantry 1,6, chevroleta Cruze nie miałem zadnych wątpliwości który silnik jest najlepszy. Silniki TSI odpadały w przedbiegach po opiniach. Jednym słowem znakomity. To nic, że trochę głośny. Po osiągnięciu żądanej prędkości, a trwa to chwilę jest cicho.
5,0
Skrzynia biegów
Genialna
4,0
Układ jezdny
Tu można się przyczepić, ale to tylko kompakt
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zachwytów, ale bez szczególnych narzekań. Zamontowałem czujniki cofania
4,0
Ergonomia
Dla mnie OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą super nagrzewa, latem do tej pory OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miałem Puga 407-kę, miejsca chyba było mniej, ale też nie narzekałem
5,0
Wyciszenie
Jestem pod wrażeniem, bo trudno aby w tej klasie przy 150 km/h było 69 dB.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie super, przy spalaniu Puga średnio 9,4 a tu 7,1
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Najmniejszych problemów nie miałem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]