Cichy na niskich biegach, przy wyższych słychać miłą dla męskiego ucha muzykę tłoków. Bardzo elastyczny, chociaż preferuje wysokie obroty (japończyki...). Naprawdę dobra dynamika i przyjemna charakterystyka pracy.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko. Skrzynia pracuje precyzyjnie, bez wysiłku, ale na 1 biegu czuć drgania na drążku (podobnie jak w 7 generacji, którą do niedawna miałem).
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się genialnie, na zakrętach, przy dużych prędkościach najlepiej.
Komfort
4,0
Widoczność
O niebo lepiej niż 8 generacja (miałem okazję prowadzić i przednie słupki są stanowczo za grube, widać, że Honda wzięła pod uwagę opinie klientów).
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki. Przyciski i dźwignie działają lekko, pewnie i precyzyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo efektywne chłodzenie. Z grzania przećwiczyłem tylko podgrzewane fotele - bardzo fajny bajer!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo przestrzeni jak na kompakt.
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych obrotach i prędkościach > 130 km mogłoby być ciut ciszej, ale dźwięk silnika jest rasowo przyjemny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na rozsądnym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Honda nie ma sobie równych w tej kategorii.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]