Dziękuję za dodanie silnika 2.2 I-DTEC. Po Civicu VIII przesiadłem się na IX. Auto zupełnie inne w prowadzeniu. Dużo lepsze. Po pierwsze nie tak twarde jak Ufo. Silnik 2.2 wybrałem w związku z tym, że wcześniej miałem go w Accordzie. Auto do 100km/h przyśpiesza w 8,5 sekundy. Wynik znakomity. Czuć moc podczas konieczności wyprzedzenia innego auta. Civiców z tym silnikiem w PL jest bardzo niewiele. Znacznie częściej przy wyborze diesela mamy opcje 1.6. W związku z niewielką wagą auta w porównaniu do Accorda możemy zadbać o mniejsze spalanie. Przy zastosowaniu ecodrivingu w jeździe podmiejskiej osiągnąłem 5 litrów na 100km. Przy normalnej jeździe może być koło 6litrów. Na trasie przy prędkościach do 140-150km/h wynik 5 - 6litrów w zależności od warunków i ciężaru nogi. Polecam ten silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Według zebranych opinii to drugi najlepszy silnik diesela po BMW 3.0 jaki powstał. W związku z tym, że jest jednak bardziej oszczędny do jednostki BMW dla mnie jest na pierwszym miejscu.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Nic więcej nie trzeba. Solidny manual.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry w prowadzeniu.
4,0
Karoseria
Bez negatywów.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająca.
5,0
Ergonomia
Dla mnie bardzo oki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo sprawne działanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca
4,0
Wyciszenie
Mam wrażenie, że accord z 2006r byłe jednak lepiej wyciszony ale narzekać nie mogę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny za paliwo i utrzymanie nie będą dużo większe niz w Civic 1.8 benzyna na LPG.
4,0
Stosunek jakość/cena
W Polsce i na świecie te auta są po prostu drogie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
[l/100km]