Przeniesienie napędu
: problemy z tarcza sprzęgłowa.
4,0
Całokształt
Przebieg 210 000 km.
Ogólnie ok, zbyt miekka balcha i słaby lakier.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 100 tys. km olej 5W40 zaczął znikać w ilosci ok. 1 l na 20 000 km. Wczesniej praktycznie zero,Po zmiania na 5W30 pije troch e mniej ok 0,5l ma 20 000 km. Prawodopodobny skutek podtarcia uszczelniaczy popychaczy zworów.
3,0
Skrzynia biegów
Co pewien czas jakby w tarczy sprzęgłowj zwkleszczały się spreżyny amortyzujace drgania, więc samochód drzy jakby się chciał rozpaść przy ruszaniu na 1 biegu. Ruszenie z piskiem opon pomaga w zwalczeniu tej przypadłości.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
trochę za miękki lakier.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
troche ciasno dla europejczyków, japońcy pewno chwalą.
3,0
Wyciszenie
zwłaszcza przy obrotach ponad 4000 /min. zaczyna się poważny hałas.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]