Inne
: Ilość miejsca w środku vs gabaryty nadwozia.
4,0
Całokształt
Wyrazisty styl, sporo miejsca w środku, niezawodność, duży bagażnik. Plastiki mogłyby być lepszej jakości, po kilku latach potrafią zaskrzypieć to i ówdzie. Denerwujące są też owiewki zamontowane pod zderzakiem z przodu, ciągle się nimi zaczepia przy parkowaniu...
Wrażenia
5,0
Silnik
Żadnych problemów, pracuje równo, jest całkiem ekonomiczny i jak się go przydusi potrafi dać fun z jazdy. Nie uzupełniałem jeszcze oleju pomiędzy przeglądami. Spora elastyczność, można wrzucić 6 przy 50km h.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie ok, ale czasem jak się stoi pod górkę to jedynka potrafi stawiać opór przy wchodzeniu. Bywa to denerwujące.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak należy, precyzyjny układ kierowniczy.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu ok, do tyłu to szału nie ma, ale duże lusterka i kamera cofania pomaga. Tragedii nie ma.
4,0
Ergonomia
Za dużo przycisków na konsoli środkowej, radiem można sterować z kierownicy więc większość jest zbędnych. Poza tym wszystko pod ręką i w miarę logicznie rozplanowane.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W sumie bez zarzutu, chłodzi i grzeje jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na wymiary auta i gabaryty użytkowników to jest w porządku.
3,0
Wyciszenie
W tempie autostradowym mogłoby być lepiej. Na co dzień w porządku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza kosztami paliwa i planowymi przeglądami żadnych niespodzianek.
4,0
Stosunek jakość/cena
Plastiki mogłyby być lepszej jakości, po kilku latach potrafią zaskrzypieć to i ówdzie. Poza tym wyposażenie vs cena wyglądało całkiem sensownie w momencie zakupu, udało się ugrać spory rabat.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na samym początku poluzowała się maska, ale jak twierdził serwis była to wina montażysty w fabryce. Poza tym nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie dotyczy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]