Karoseria
: Auto ergonomiczne opadająca maska jest łatwym celem dla kamieni.
Układ hamulcowy
: Zaciski ręcznego wymienione przez Aso
5,0
Całokształt
Auto kupiłem w wersji Executive.Jakosc wykonania naprawdę godna polecenia nic nie trzeszczy nie piszczy.Malo zużywające sie wnętrze.System składania tylnich foteli rewelacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto ma przejechane ponad 160000km i nigdy nie zawiodło.Silnik dynamiczny jak na wolnossąca benzynę.Mi to wystarcza Kubicą nie jestem.
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj tez dam bardzo dobrze.Rzadko haczy wsteczny ale w porównaniu do innych Marek samochodów tej klasy Honda wypada znakomicie.
5,0
Układ jezdny
Samochód na 18 calowych felgach dobrze trzyma drogi nie buja na zakretach.Na zimowkach 17" tez OK.
Komfort
5,0
Widoczność
Autko dość komfortowe.bardziej dla rodziny 2+2 chodź 2+3 tez da radę.
5,0
Ergonomia
Auto bardzo ergonomiczne .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto dość szybko sie nagrzewa.Klimatyzacja chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni sporo z przodu w tyle gorzej ale kombi to nie jest.Tyl dość funkcjonalny w porównaniu do konkurencji.
4,0
Wyciszenie
Tu tylko dobrze auto mam na szerokich gumach wiec powyżej 160 dość głośno myśle ze przy 16" byłoby super.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na benzynkę B.dobrze.W końcu to nie diesel.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w najbogatszej wersji kupione za 90tys.Honda wg mnie oferowała najwiecej jak na tamte czasy za te pieniądze.Wydanych pieniędzy nie zaluje auto trzyma wartość.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z autem nie miałem żadnych problemów.Drobna usterka to zerwanie linki od korka do baku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wadliwe zaciski hamulca ręcznego o których nie wiedziałem ze nie działały poprawnie.Brawo dla ASO.Zostaly wymienione po gwarancji na koszt Hondy!.Mily gest po stronie Hondy.Daje Max pkt
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]