Jestem bardzo zadowolony. Przejechałem swoim Civic 55000km i nic się do tej pory nie działo. Byłem dwukrotnie w Chorwacji, raz w Czarnogórze, siedmiokrotnie na Węgrzech, kilkukrotnie w Niemczech oraz raz we Włoszech i w trasie sprawdza się znakomicie. Szczególnie jazda po niemieckich autostradach z prędkością 170-180 km/h daję dużo frajdy. Osoby, które narzekają to chyba nigdy nie pokonywały dużych tras z stąd nie znają potencjału Hondy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dla mnie OK. Pewnie, że przydałoby się jeszcze z 40 kM ale dobrze że silnik nie ma turbo. Będzie bardziej niezawodny.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia perfekcyjna. Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie z delikatnym oporem i słyszalnym kliknięciem. Nic się nie zacina.
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie to super. Pomimo belki skrętnej z tyłu prowadzi się lepiej niż nie jeden samochód na wielowachaczu.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak an kompakt to miejsca jest sporo.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest rozmieszczono w pobliżu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem chłodzi zima grzeje. Co więcej chcieć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest OK. Ja bynajmniej nie narzekam.
5,0
Wyciszenie
Jest dość cicho. Przy wyższych obrotach (powyżej 4000 obr/min) słychać silnik ale mi osobiście to odpowiada. Silnik ma ładny basowy dźwięg.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko przeglądy w ASO i nic po za tym. Ceny w ASO są do zniesienia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena nie jest najniższa w porównaniu do konkurencji, ale coś za coś.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]