haczy czasem wsteczny, ale to normalne, w autach za 200k też haczyło
5,0
Układ jezdny
dużo lepiej niż octavia iii, z wielowahaczem - ten sam zakręt, ta sama prędkość - octavie wyrzuciło z pasa ruchu
Komfort
4,0
Widoczność
kamera cofania obowiązkowo - zwyczajnie skraca czas na powolne parkowanie, które lubią malkontenci, których nie stać na dobre auta i wybrzydzają gadgety (sam nim byłem :) )
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik wielostrefowy, ale w pozycji auto - trochę jest ospały
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak a kompakt? super
5,0
Wyciszenie
jak a kompakt? super
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autem jeżdżę 2 lata, przejechałem ponad 30 tyś, 95 % po mieście. Hondy nigdy mało nie spalały - honda coupe, którą jeździłem 5 lat temu, również spalała ponad 10l po mieście, wiec nie wierzcie w zapewnienia producentów i innych, wynajętych przez koncern pisarzy, bądź dzieci, które to auto widziały tylko w internecie
5,0
Stosunek jakość/cena
za taką kasę - nic lepszego nie było - wybierałem spośród wszystkich kompaktów (łącznie z nową mazdą 3 i octavią 3)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto jeździ, więc się zużywa - jedno szybciej - inne wolniej...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]