Autko zrwaca na siebie uwagę. Wyróżnia się z tłumu nudnych niemieckich samochodów
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest dynamiczny kiedy trzeba. Oczywiście jak na v-tec'a przystało troche zamulony na niskich obrotach przy włączonym trybie Econ ale o to w nich chodzi zeby w mieście mnieh palil w końcu. Natomiast koło 4000 obr. odzywa się to co najlepsze w tych slinichack. Daje radę z włączoną klimą nie ma problem z wyprzedzaniem nawet na 6 biegu.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Bardzo przyjemnie się zmienia begi...aż się chce to robić
5,0
Układ jezdny
Pewnie się prowadzi. Dobra reakcja na ruchy kierownicą. Dość sztywne zawieszenie, ale taki lubie.
Komfort
3,0
Widoczność
Słabsza do tyłu (jesli chcemy manewrować na parkingu, zwłaszcza kiedy kieruje kobieta) dla mnie nie jest źle - to kwestia przyzwyczajenia. Poza tym to jeszcze jest kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko proste jak dla mnie. Nie jest za dużo przycisków wszystkie łatwo dostępne i dobrze opisane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo fajne chłodzenie jak i ogrzewanie. Nie ma do czego się doczepić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dla średniej budowy mężczyzny. Tył - komfortowo dla pasażerów. Sporo miejsca do oparć foteli przednich.
4,0
Wyciszenie
Jest w miarę cicho. Nawet przy predkościach autostradowych chałas nie jest uciążliwy. Nie ma co oczekiwać, że będzie jak w "S" klasie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na przyzwoitym poziomie. Przeglądy tanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
W przedziale samochodów powyzej 80 tyś zł jest nieźle. choć zawsze może być lepiej tak jak w niemcach (nie wspominając koreańców)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem usterek no może poza tym skrzypiącym czasem przy dużym mrozie słupku przednim.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]