Karoseria
: Zadziwia układ "magicznych" tylnych siedzeń. Tylko Honda stosuje takie rozwiązanie. Zdolności przewozowe tego auta są niebywałe!
5,0
Całokształt
Auto spełnia wszystkie moje oczekiwania. Jest bardzo przestronne, komfortowe, ekonomiczne i niezawodne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo dynamiczny i dobrze wyciszony. Brak turbosprężarki wróży długą i bezawaryjną eksploatację. Nie bierze oleju (jeżdżę na Shellu 5W-30).
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów jest precyzyjna. Skrzynia nie jest bardzo cicha.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie to najmocniejszy atut tego auta. Civic prowadzi się pewnie i komfortowo. W porównaniu do poprzedniej generacji zrobiono duży postęp.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ogranicza spoiler z tyłu. Na szczęście auto ma duże lusterka i kamerę cofania.
5,0
Ergonomia
Wzór ergonomii. Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam ponad 180 cm wzrostu. Jak na ten segment miejsca w kabinie jest bardzo dużo.
5,0
Wyciszenie
Auto jest bardzo ciche, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty serwisu podobne jak w innych markach. Jak na tę moc niskie zużycie paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest bardzo wysokiej jakości. Kupiłem je w promocji, było tańsze niż podobne auta konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechałem już ponad 60 tys. km i absolutnie nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]