Przeniesienie napędu
: Skrzynia - bajka. Biegi wchodzą idealnie, niski skok i idealne umiejscowienie lewarka.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Miękki lakier!
Inne
: Skóra na kierownicy słabo trzyma się w dłoniach
4,0
Całokształt
Autko pozytywne. Chyba najrozsądniejszy kompakt na rynku. Dorwany w miłej cenie, wyposażeniu niczego nie brakuje. No i nie wygląda jak auto dla emeryta!
Wrażenia
4,0
Silnik
Dołu ten silniczek nie ma, więc jak robimy spalanie to jeździmy do 3,5 tyś obr. Ogólnie dynamiczność jest od 4-4,5 tyś obr do 6,5. Odwdzięczy się wytrzymałością. Seryjne '17 powinny być lżejsze bo zamulają samochodzik!
5,0
Skrzynia biegów
Jest super. Krótkie skoki, precyzyjny wybór biegów. Długa jedynka i dwójka.
4,0
Układ jezdny
Mimo że z tyłu belka skrętna, to prowadzi się w porządku. Czytałem testy niemieckie to podobno zakręty pokonuje lepiej niż Focus i Golf. Promień skrętu tylko mógłby być mniejszy.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu trzeba się przyzwyczaić - maski nie zobaczymy. Z tyłu jest kamerka więc nie ma problemu. Lusterka w dobrym rozmiarze.
4,0
Ergonomia
Wszystko ok oprócz panelu klimatyzacji - jest przed lewarkiem biegów i trochę przeszkadza.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 207 cm wzrostu i jeżdżę, więc jest chyba dobrze.
4,0
Wyciszenie
Na postoju go nie słychać, głośno się robi dopiero od 4,5 tyś obr.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis tani, nie dopuszczam do myśli żadnych awarii, więc jest ok. Tylko na spalanie trzeba uważać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że za 72 000 zł wyposażenie jest przyzwoite i że auto odpłaci się niezawodnością. Wersja Sport.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lakier jest bardzo miękki. To chyba najgorsza wada tego samochodu. Rysuje się od patrzenia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak brak i brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]