Fajne auto. Wnętrze bardzo praktyczne i wykonane z dobrych materiałów. W wersji sport praktycznie pełne wyposażenie w tym kamera cofania, zestaw głośnomówiący i jakieś 50 innych dodatków które z czasem zaczyna się doceniać. Żona trochę marudzi że przydałby się jeszcze podgrzewane fotele.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik "lubi" wysokie obroty i ale jak na jednostkę wolnossącą jest bardzo elastyczny. Jak ktoś lubi pojechać "na emeryta" to bez mulenia silnika można się toczyć na 6 biegu już od 60 km/h i podziwiać niskie spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Znakomita.
5,0
Układ jezdny
Pomimo że z tyłu jest belka hondą jeździ się co najmniej tak dobrze jak Golfem.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu. Kamera pomaga ale przydałby się dodatkowo czujniki.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedyny minus tego auta to mało miejsca na stopy dla pasażerów na tylnych siedzeniach. Powodem jest umieszczenie baku pod przednimi fotelami. Z drugie strony mamy za to magic seats! Super patent!
4,0
Wyciszenie
Na biegu jałowym nie słychać silnika. Przy wysokich obrotach wręcz przeciwnie. Do uszu dociera dżwięk tego co w hondzie najlepsze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wypowiem się za 100.000 km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]