Karoseria
: Małżonka zakochała się w sylwetce tego auta.
3,0
Całokształt
Na samochód nakusiła mnie małżonka (b. jej się podoba sylwetka) i niska cena na wyprzedaży, ale drugi raz bym go nie kupił, jako facet wolę doładowane silniki, którym jeździ się jednak nieporównywalnie przyjemniej. Te ciągłe kręcenie Hondy mnie akurat denerwuje.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik jak na 142 konie jakoś dziwacznie zmulony, albo spora masa go ogranicza, jedzie tylko grubo powyżej 4000 obr/min. Także dolewam olej, jak wielu innych użytkowników. Na szczęście w miarę wyciszony i jak ktoś nie musi być zawsze pierwszy na trasie to może mu wystarczy, jak dla mnie brakuje momentu głównie od dołu.
4,0
Skrzynia biegów
Dobra skrzynia.
3,0
Układ jezdny
Czuć belkę z tyłu niestety, choć nie można narzekać specjalnie - w miarę komfortowo i pewnie na drodze.
Komfort
2,0
Widoczność
Słabiuteńka do tyłu.
4,0
Ergonomia
Ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Największy plus auta.
4,0
Wyciszenie
Jest naprawdę znośnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To zależy, jak ktoś jeździ poniżej 4000 obr/min jest ok, powyżej tej granicy - wir w baku....
4,0
Stosunek jakość/cena
Ok, na wyprzedaży.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zaparowany reflektor - wymieniony na gwarancji, czasem coś skrzypnie w środku.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mały przebieg.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]