Zawieszenie
: Dobrze wybiera nierówności, nie jest przesadnie twarde.
3,0
Całokształt
Samochód wybrałem ze względu na niską cenę za rocznik 2012r., ale jestem średnio zadowolony. Spodziewałem się więcej, może za dużo.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik nie jest mocarzem, lubi tylko wysokie obroty, do 4500 obr/min nic się nie dzieje, jest uśpiony. Na plus - powinien być niezawodny, choć dolewam litr oleju na 10000 km, ale podobno to normalne. Wolnossąca jednostka średnio nadaje się do ciężkiego kompakta, wyraźnie brakuje momentu od dołu.
Jeździłem 1.6 turbo 156 KM Peugeota i to jest zupełnie inna liga ....
4,0
Skrzynia biegów
Nie czepiam się, jest nieźle, ale czasem przyhaczy.
4,0
Układ jezdny
Dość komfortowy pomimo belki z tyłu.
Komfort
2,0
Widoczność
Masakra.
4,0
Ergonomia
Łatwy dostęp do wszystkiego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest w porządku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży bagażnik i sporo miejsca jak na kompaktowy samochód.
3,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach tak sobie, ale nie jest najgorzej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ten samochód potrzebuje obrotów by wprawić w ruch sporą masę, a więc nie jest specjalnie ekonomiczny, chyba że ktoś naprawdę wolno jeździ.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 66.000 zł nie jest to na pewno najgorszy zakup, ale...no właśnie ale...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas coś stuka w bagażniku, byłem w ASO, ale rozkładają ręce, wymieniłem też zaparowany reflektor i zakupiłem zestaw zaprawkowy, bo mimo niskiego przebiegu mam mnóstwo odprysków - b. cieńka warstwa eko-lakieru.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za niski przebieg.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]