Układ hamulcowy
: Jak parę razy zahamujemy możemy się mocno zdziwić przy następnym hamowaniu i zahamować dobre parę metrów dalej, tak więc zalecam econ i kapelusz na głowę :)
3,0
Całokształt
Auto mimo lekko kosmicznego wyglądu jest nijakie, brakuje jaj, mocniejszego silnika, lepszego zawiasu i lepszych hamulców.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jeździ przeciętnie, tryb econ nadaje się dla dziada w kapeluszu - jest wręcz niebezpieczny, auto kompletnie nie reaguje na gaz, ale nawet w normalnym trybie jest tylko przeciętnie, włączmy klimę i już czuć dodatkowo obciążenie, pakujemy rodzinę na wakacje i niestety ten wolnossący motor już w ogóle nie daje rady. Spalanie w normie, to plus.
3,0
Skrzynia biegów
Nieraz haczy, dziwne...
3,0
Układ jezdny
Prosta kontsrukcja z belką skrętną - nienajgorsza.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu słabiutko.
3,0
Ergonomia
Może być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok.
4,0
Wyciszenie
Ok, tylko na wysokich obrotach tak sobie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trybie econ dla kapelusza ujdzie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kosztuje za dużo, kosztuje znaczek, nie technika, słabe hamulce nie przystoją do współczesnego auta, są wręcz niebezpieczne.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyłazi gąbka z podszybia, siedzenie sprawia wrażenie wysiedzianego po tak małym przebiegu !, coś stuka przy podszybiu, może przez tą gąbkę.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
[l/100km]